h i p
| | |
e - e - j d2 o - m - r B
| | |
| f f f 2c n - m y B - A - B F - F Midgaardzkie pola
| | | | | | | | | | |
e -e - e - e1 a1 - b - k - l - u - z - z - D - E - F - G - G
| | | | | | | |
f f g t - s w C - A - C E - E
| |
t C
a - Sala taneczna
b - Centralna sala gospody
c - Bar
d - Piwnica
e - Korytarz na pietrze
f - Pokoj goscinny
g - Pokoj dla gosci
h - Skladzik
i - Biuro wlasciciela
j - Sala bankietowa
k - Grande pub
l - Glowna ulica
m - Przed sklepami
n - Sklep z przyprawami
o - Piekarnia
p - Zielarnia
r - Zbrojownia
s - Baraki Kenderow
t - Baraki
u - Wiejski placyk
w - Chata wodza
y - Domek uzdrowiciela
z - Glowna ulica
A - Boczna uliczka
B - Prywatna rezydencja
C - Prywatny domek
D - Wyjscie z lasu
E - W jasnym lesie
F - Jasny las
G - Droga do Kendermore
| . v . | | nr przejscia na down - 1x2 - nr przejscia na up
\ | / | \ | / | * ^ * | polaczenie przejscia up/down z () - przejscie w jedna strone
- - - zwykle przejscia | >- -< - przejscia prowadzace | < > - przejscia jednokierunkowe |
/ | \ | / | \ do tej samej lokacji | * v * | (1) - numer portalu/transferu
| * ^ * | | ! - trap/norecall/death