7u
s - s - t7 k y - y - z - A
| | | | |
s - s 6j y - y
| |
r - p ------ w D - D - 8D E8
| | | | |
l - l -- l D - D -- D
| | | |
m - l - l -- l C
| | | | |
o - n - m l - l -- l - B Cienie Chaosu
| | | /
l - i6 - l - F - G - G
| | |
(9)h5 G - G
Wlosci Jhera(9) | |
5g H - H - I
|
4f
3e4
2b3 - c - d
1a2
a1
|
Ofcol
a - Gorska sciezka
b - Grobowce na zboczu gory
c - Sciezka na zboczu gory
d - Jaskinia
e - Zamaskowany zakret gorskiej sciezki
f - Punkt widokowy
g - Szczyt
h - Wejscie do Kanionu Zywiolow
i - Brama wjazdowa zywiolow
j - Tunel
k - Pokoj Wladcy
l - Dno Kanionu
m - Ognista sciezka
n - Plonace ogrody
o - Komnata Ognia
p - Zachodnia czesc progu skalnego
r - Elektryczna sciezka
s - Elektryczny plac zabaw
t - Grobla blyskawic
u - Komnata Blyskawic
w - Wschodnia czesc progu skalnego
y - Unoszac sie w powietrzu
z - Wietrzny tunel
A - Komnata Powietrza
B - Nad rzeka
C - W rzece
D - Zatoka Zywiolow
E - Komnata Wody
F - Ciemna jaskinia
G - Mroczne jaskinie
H - Najmroczniejsze jaskinie
I - Komnata Ziemi
| . v . | | nr przejscia na down - 1x2 - nr przejscia na up
\ | / | \ | / | * ^ * | polaczenie przejscia up/down z () - przejscie w jedna strone
- - - zwykle przejscia | >- -< - przejscia prowadzace | < > - przejscia jednokierunkowe |
/ | \ | / | \ do tej samej lokacji | * v * | (1) - numer portalu/transferu
| * ^ * | | ! - trap/norecall/death