{p} | o | i | 3m n3 - n | (4)k - g j i
l(4) | | |
g - f - f - e - h
|
d - c - b
|
a1 1(Darkhaven)
|
q - q - q - q - q
| | | | | r2 q - q -2q - q - q / \ | | ARENA | | / \ q - q - q - q -6q z6< c r r | | | | | | | | q - q - q - q - q x - c r - r r - r | | | | | | | | 5q - q - q - q - q c - y
r r | | t - w5 r - s - s - s - r | | X | X | X | X | t - t - u r - s - s - s - r | \ | X | X | / v s - s - s
a - Akademia w Darkhaven
b - Laboratorium Czarow i Umiejetnosci
c - Kamienny korytarz
d - Katedra Jezykow Obcych
e - Czytelnia
f - Wedrujac po Akademii
g - Zagubiony w Akademii
h -
i - Marmurowy korytarz
j - Zamkniety pokoj
k - Ukryta alkowa
l - Gdzies, nie wiadomo dokladnie gdzie
m - Przygotowanie do walki
n - Wilgotny dol
o - Uzdrowiciel
p - Pokoj Portali
r - Ciemny tunel pod arena
s - Jaskinia gleboko pod ziemia
t - W jaskini
u - Glebiej w jaskini
w - W wilgotnej jaskini
v - Zatoczka krolowej (można się utopić !)
x - Powolna smierc
y - Sklepik
z - Koncowy egzamin
q - ARENA
| . v . | | nr przejscia na down - 1x2 - nr przejscia na up
\ | / | \ | / | * ^ * | polaczenie przejscia up/down z () - przejscie w jedna strone
- - - zwykle przejscia | >- -< - przejscia prowadzace | < > - przejscia jednokierunkowe |
/ | \ | / | \ do tej samej lokacji | * v * | (1) - numer portalu/transferu
| * ^ * | | ! - trap/norecall/death