f - g
|
e - e - e Las pixie
| \
d a - b
\ |
c - c - c a --- b - b
| | \
a - a - a b - b
| |
b - a - a - a
| \
m1 (1)i - i b b - a - a - b ZAPOMNIANA CZESC LASU | | | | | *labirynt*
i - i - b - b a h - h |
| | | | T
j - j - a - a - a - a - b - h /
| | T - T - K
j a
| |
k - k - k - k - k - k - k b - a
| | | | | |
k - k - k - k k - k - k a
| | | | |
k - k - k l l n - o
|
p
|
p
|
p
|
2t s2 - r - s3 3t
|
R S O u - w N
| | | | |
y - y - y - y - y - y - y
| | | |
P P O y - M J
| |
z - H - H - I - 4K L4
| |
G - A J
|
A
|
B
|
C - F - F
|
C - F
|
C
/
E - D
a - Lesny dukt
b - Las
c - Wydeptana sciezka
d - Obozowisko Scoia'tael
e - Sciezka w obozie
f - Srodek obozu
g - Namiot
h - Polana
i - Rzeka Wstazka
j - Sciezka na bagna
k - Bagno
l - Szalas
m - Dno
n - Przeprawa
o - Budka
p - Droga do Duen Canell
r - Brama
s - Wejscie do straznicy
t - Straznica
u - Duen Canell
w - Zajazd
y - Ulica Lesna
z - Plac
A - Ulica Krolewska
B - Dom Eithne
C - Korytarz
D - Sala glowna
E - Sypialnia
F - Boczny korytarz
G - Stary Targ
H - Ulica Klasztorna
I - Swiatynia Melitele
J - Nawa boczna
K - Oltarz
L - Krypta
M - Opuszczony oddzial banku
N - Dom cyrulika
O - Dom
P - Opuszczony dom
R - Zamtuz
S - Karczma Nowy Narakort
T - Nieznana sciezka
| . v . | | nr przejscia na down - 1x2 - nr przejscia na up
\ | / | \ | / | * ^ * | polaczenie przejscia up/down z () - przejscie w jedna strone
- - - zwykle przejscia | >- -< - przejscia prowadzace | < > - przejscia jednokierunkowe |
/ | \ | / | \ do tej samej lokacji | * v * | (1) - numer portalu/transferu
| * ^ * | | ! - trap/norecall/death